Ένα αρκετά συχνό φαινόμενο που δυστυχώς πολλές φορές παραβλέπεται και δεν αντιμετωπίζεται με την σοβαρότητα που του αναλογεί.  

Πολλές γυναίκες ανησυχούν για τη μετάβαση στην εμμηνόπαυση, πώς θα είναι η υγεία, το σώμα και η εμφάνισή τους.

Όπως κάθε χρόνο το καλοκαίρι περνάει πολύ γρήγορα χωρίς να προλάβουμε να χορτάσουμε ήλιο και θάλασσα.

To γιορτινό τραπέζι του Πάσχα χαρακτηρίζεται από υψηλή κατανάλωση θερμίδων, λιπιδίων, κυρίως κορεσμένων και χοληστερόλης.

Μετά τη νηστεία της Σαρακοστής, όλοι μας τείνουμε να ξεφεύγουμε και να υπερβάλουμε σε θέματα διασκέδασης, φαγητού και ποτού.

H άνοιξη είναι εδώ και ο καιρός δείχνει να το συνειδητοποιεί σιγά σιγά, δείχνοντάς μας ένα καλύτερο πρόσωπο.

Τα Χριστούγεννα είναι μια εποχή του χρόνου που δίνουμε στους εαυτούς μας το ελύθερο να χαλαρώσουμε και να απολαύσουμε τη γιορτινή ατμόσφαιρα.

Συχνά ακούμε παράπονα από ανθρώπους ότι προσέχουν την διατροφή τους, αλλά παχαίνουν

Είναι εφικτό κατά τη διάρκεια της Νηστείας να προσέξουμε το βάρος μας?

Η απόφαση πάρθηκε. Τα περιττά κιλά θα πρέπει να φύγουν.

Δύο δημοφιλή είδη ασκήσεων που κερδίζουν την προτίμηση μικρών και μεγάλων. Με ποιο τρόπο συνεισφέρουν στην απώλεια του βάρους και γενικότερα στην υγεία μας;

Η καθημερινή άσκηση μπορεί να κρύψει τις μικρές διατροφικές ατασθαλίες. Τι γίνεται όμως όταν η άσκηση σταματήσει; Πώς μπορούμε να αποτρέψουμε την αύξηση του βάρους μας;

Άσκηση δε σημαίνει μόνο γυμναστήριο, άφθονη κούραση και εγκατάλειψη. Η άσκηση είναι τρόπος ζωής και στο άρθρο αυτό παρουσιάζουμε διάφορες μορφές άσκησης που βοηθούν το σώμα και όχι μόνο...

Τρέξιμο... υπάρχουν πολλοί λόγοι για να το ξεκινήσει κανείς Απαντάμε στις 5 πιο συνηθισμένες ερωτήσεις

O συνδιασμός σωστής διατροφής και άσκησης έχει πάντα το ίδιο αποτέλεσμα;Είναι ο τρόπος που γυμνάζεστε σωστός και αρκετός για να σας βοηθήσει να χάσετε λίπος;

Η αναπλήρωση των υγρών του σώματος κατά τη διάρκεια της άσκησης βελτιώνει την απόδοση και επιβραδύνει την κόπωση.

Ο ρόλος της φυσικής δραστηριότητας στα άτομα τρίτης ηλικίας είναι πολύτιμος, τόσο για τη σωματική όσο και για την ψυχική τους ευεξία.

Η κοινή άποψη που επικρατεί είναι ότι η επίσκεψή μας στο γυμναστήριο πρέπει να γίνει αφού θα έχουν περάσει τουλάχιστον 4 ώρες από το τελευταίο μας γεύμα.

Η γράμμωση των κοιλιακών αποτελεί πόθο για κάθε άντρα και γυναίκα που γυμνάζεται.

Η διατροφή επιδρά σημαντικά στην αντιμετώπιση των συμπτωμάτων της εμμηνόπαυσης.

210 72 10 000
6937 264 915
ΠΡΟΤΥΠΟ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ: Λεωφ. Βασ. Σοφίας 8, Κολωνάκι - Αθήνα, Τηλ. 210 72.10.000 - Κιν. 6937.264.915 - info@nutricenter.gr