H άνοιξη είναι εδώ και ο καιρός δείχνει να το συνειδητοποιεί σιγά σιγά, δείχνοντάς μας ένα καλύτερο πρόσωπο.

Μετά απο ένα βαρύ χειμώνα που συνήθως συνοδεύεται απο διατροφικές ατασθαλίες, τώρα είναι η ώρα να σκεφτούμε πώς θα τις διορθώσουμε και θα χάσουμε τα επιπλέον κιλά που μας προσέφεραν. Χωρίς υπερβολές και περιττές στερήσεις τα παρακάτω βήματα θα σας βοηθήσουν να ξαναβρείτε τον αναγεννημένο και ομορφότερο εαυτό σας που ταιριάζει με το καλύτερο εξάμηνο του χρόνου (άνοιξη-καλοκαίρι).

H άνοιξη είναι εδώ και ο καιρός δείχνει να το συνειδητοποιεί σιγά σιγά, δείχνοντάς μας ένα καλύτερο πρόσωπο. Μετά απο ένα βαρύ χειμώνα που συνήθως συνοδεύεται απο διατροφικές ατασθαλίες, τώρα είναι η ώρα να σκεφτούμε πώς θα τις διορθώσουμε και θα χάσουμε τα επιπλέον κιλά που μας προσέφεραν. Χωρίς υπερβολές και περιττές στερήσεις τα παρακάτω βήματα θα σας βοηθήσουν να ξαναβρείτε τον αναγεννημένο και ομορφότερο εαυτό σας που ταιριάζει με το καλύτερο εξάμηνο του χρόνου (άνοιξη-καλοκαίρι).

Κάντε έξυπνα σνακ

Το να τρώτε υγιεινά σνακ (φρούτα με ξηρούς καρπούς, σαλάτες με μικρά σάντουιτσ, γαλακτοκτομικά με παξιμάδια κλπ) κάθε 3-4 ώρες είναι μια πολύ καλή κίνηση για να λάβετε την ενέργεια που χρειάζεστε κατα τη διάρκεια της ημέρας και να μην πεινάτε. Θα βάλει σε ένα «πρόγραμμα» το σώμα σας, τις εντερικές σας συνήθειες, θα μειώσει την όρεξή σας για γλυκά και όταν φτάσει η ώρα του κυρίως γεύματος θα σας βοηθήσει να φάτε μικρότερη ποσότητα.

Οι φυτικές ίνες είναι σύμμαχος

Αυξάνοντας την πρόσληψη φυτικών ινών που παίρνετε απο τη διατροφή σας (απο λαχανικά, φρούτα και δημητριακά ολικής αλέσεως)  θα σας κάει να αισθανθείτε πιο πλήρεις γρηγορότερα. Έτσι μπορείτε να μειώσετε τις ποσότητες των φαγητών που τρώτε διότι μικρότερες ποσότητες θα σας είναι αρκετές για να χορτάσετε.

Μείνετε ενυδατωμένοι αλλά προσέξτε τις «υγρές θερμίδες»

Το νερό βοηθά στην μεταφορά θρεπτικών συστατικών απαραίτητων για να λειτουργήσει σωστά ο μεταβολισμός σας. Εκτός αυτού το αίσθημα της δίψας μπορεί να μπερδευτεί με το αισθημα της πείνας με αποτέλεσμα άτομα που δεν ενυδατώνονται επαρκώς να έχουν έξτρα...λιγούρες! Καταναλώστε λοιπόν επαρκείς ποσότητες νερού και ροφημάτων βοτάνων, προσέξτε όμως τις θερμίδες που κρύβονται στους χυμούς, τα αναψυκτικά, τα ροφήματα καφέ, τα ενεργειακά ποτά όπως και τη ζάχαρη και το γάλα που προσθέτετε οι ίδιοι/ες στον καφέ ή το τσάι σας.

Μειώστε το αλκοόλ

Το αλκοόλ δε θα σας προσφέρει τίποτα άλλο εκτός απο κενές θερμίδες. Αξίζει να σκεφτείτε ότι το πιο «αθώο», ένα ποτήρι ξηρό κρασί (100 ml) θα σας δώσει 80-100 θερμίδες όσες δηλαδή και 1 φέτα ψωμί χωρίς όμως κανένα άλλο θρεπτικό συστατικό. Αποφύγετέ το ή μειώστε το δραστικά λοιπόν αν επιθυμείτε να χάσετε βάρος.

Κάντε περιπάτους

Έφτασε ο καιρός να βγείτε απο το σπίτι και περιπλανηθείτε με έναν χαλαρωτικό περίπατο ή με το ποδήλατό σας. Ποιός είπε ότι χρειάζεστε αποκλειστικά το γυμναστήριο για να κάψετε θερμίδες ; Μια ώρα περπάτημα καταναλώνει 150 με 200 θερμίδες και 1 ώρα ποδηλασία σε ευθύ δρόμο 350 με 400 θερμίδες δηλαδή όσες και ένα προσεγμένο πιάτο μακαρόνια με κόκκινη σάλτσα!