Η αναμονή τελείωσε!Έφτασε επομένως η στιγμή που θα πρέπει να φροντίσετε τον εαυτό σας και έτσι να νιώσετε καλύτερα με το σώμα σας στην παραλία Πριν φύγετε λοιπόν από το σπίτι...

Η περίοδος που όλοι περιμένουν υπομονετικά κατα τη διάρκεια του χρόνου για να μπορούν να απολαύσουν και πάλι τη θάλασσα, έφτασε. Με την άνοδο της θερμοκρασίας, οι βόλτες στην παραλία όλο και πληθαίνουν ικανοποιώντας αυτούς που έχουν "δουλέψει" αρκετά τον προηγούμενο καιρό για να αποκτήσουν ένα καλλίγραμμο σώμα.

Είτε όμως ανήκετε σ΄ αυτή την κατηγορία είτε όχι, το ζήτημα είναι ότι με το να φροντίσετε τον εαυτό σας στην παραλία θα καταφέρετε να νιώθετε καλύτερα με το σώμα σας και η παραμονή σας στη παραλία θα γίνει ακόμη πιο ευχάριστη. Πριν φύγετε λοιπόν από το σπίτι, εκτός από το αντηλιακό, προμηθευτείτε αρκετό νερό και ορισμένα υγιεινά σνακ για να αποφύγετε την αφυδάτωση αλλά και την εξάντληση κατά την πολύωρη παραμονή σας στη θάλασσα.

Φροντίστε να πίνετε αρκετά συχνά νερό και άλλα υγρά όπως χυμούς, παγωμένο τσάι/καφέ αλλά αποφύγετε τα πολύ "βαριά" λιπαρά ροφήματα όπως μιλκσέικ και παγωμένα ροφήματα καφέ τύπου φρεντοτσίνο/ φραπουτσίνο. Θα σας προσφέρουν αρκετές παραπανίσιες θερμίδες χωρίς ιδιαίτερη αξία.

Επίσης σημαντικό είναι να θυμάστε ότι το αλκοόλ αντενδείκνυται στη παραλία καθώς διευκολύνει την αφυδάτωση του σώματος, προσφέρει κενές θερμίδες και η κατανάλωση του μπορεί να επηρεάσει την κρίση του λουόμενου σε σχέση με τις δυνατότητες του/της στην κολύμβηση.

Πάρτε μαζί σας φρούτα/σαλάτες, λίγους ξηρούς καρπούς και αρτοσκευάσματα ολικής άλεσης και αποφύγετε σνακ με ευπαθείς τροφές όπως τα γαλακτοκομικά και τα αλλαντικά εκτός αν υπάρχει δυνατότητα να τα διατηρήσετε σε χαμηλή θερμοκρασία.

Εάν υπάρχουν μαγαζιά/ καντίνες απ όπου μπορείτε να προμηθευτείτε φαγητό επιλέγετε κάποιο ελαφρύ σάντουιτς με βραστό αυγό/κοτόπουλο, τυρί και λαχανικά ή κάποια ελαφριά σαλάτα με ψάρι/θαλασσινά/κοτόπουλο ή φρουτοσαλάτα και αποφεύγουμε γεύματα όπως χάμπουργκερ, σουβλάκια με γύρο, σφολιατοειδή, λουκουμάδες κλπ. Τα τελευταία θα σας επιβαρύνουν με πολλές θερμίδες και ίσως σας αφήσουν να αισθάνεστε νωθροί με "βαρύ" στομάχι.

Τέλος, μην ξεχνάτε ότι η παραλία είναι ευκαιρία για άσκηση. Όσο θελκτική κι αν είναι, μην επαναπαύεστε στην ξαπλώστρα! Το κολύμπι, οι ρακέτες, το βόλεϋ και το περπάτημα στη παραλία είναι ο καλύτερος τρόπος για να "διορθωθούν" οι διατροφικές...παρατυπίες.