Οι διακοπές των Χριστουγέννων πλησιάζουν, φέρνοντας μαζί τους χαρά κι αισιοδοξία, μαζί με κεφάτες συνάξεις που συνοδεύονται από λαχταριστά πιάτα.

 Εσάς το μόνο που σας νοιάζει είναι να δείχνετε όμορφη αλλά και να μην στερηθείτε τις υπέροχες λιχουδιές που θα σας σερβίρονται, αντίθετα να τις απολαύσετε χωρίς φόβους κι ενοχές. Γι’ αυτό, σας παρουσιάζουμε έναν έξυπνο τρόπο για να πετάξετε από πάνω σας τα τυχόν περιττά κιλά του σώματός σας ενόψει τον Χριστουγέννων.

1. ΤΡΩΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΕΤΡΟ

Σε αντίθεση με τις δίαιτες που κυκλοφορούν, οι οποίες υπόσχονται άμεση απώλεια κιλών, εστιάζοντας σε μία και μόνο «θαυματουργή» τροφή και αποκλείοντας όλες τις άλλες, εμείς σας προτείνουμε το αυτονόητο: Να μην αποφεύγετε καμιά τροφή, εφαρμόζοντας όμως την πάνσοφη αρχαία ρήση: «Μέτρον άριστον». Έτσι, αν περιορίσετε τις ημερήσιες θερμίδες σας στις 1.500 (αντί για 2.000 που χρειάζεστε σε περιόδους κανονικής διατροφής), θα δείτε θετικά αποτελέσματα μέσα σε δύο μόλις εβδομάδες.

2. ΟΙ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΩΣ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΑΣ ΣΥΜΜΑΧΟΣ

Ο χειμώνας είναι μια εποχή που απαιτεί ενέργεια κι ευεξία, καθώς οι ιώσεις και τα μικρόβια που κυκλοφορούν απειλούν την υγεία μας ανά πάσα στιγμή. Γι’ αυτό ακριβώς χρειαζόμαστε τώρα περισσότερο από ποτέ να καταναλώνουμε τροφές πλούσιες σε βιταμίνες, όπως φρούτα και λαχανικά. Μάλιστα, για καλύτερα αποτελέσματα, θα μπορούσατε να εντάξετε τέτοιες τροφές στη διατροφή σας όχι μόνο μετά το μεσημεριανό σας γεύμα αλλά και στο πρόγευμα ή το βραδινό σας.

3. ΟΙ ΥΔΑΝΤΑΝΘΡΑΚΕΣ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΟΥΝ!

Συχνά ακούμε να δαιμονοποιούνται οι υδατάνθρακες, ως κύριοι υπαίτιοι για την αύξηση του λίπους και του βάρους του σώματός μας. Αυτό περιέχει μια δόση αλήθειας, εφόσον όμως γίνεται κατάχρηση στην κατανάλωσή τους. Εσείς μπορείτε κάλλιστα να εντάξετε τροφές πλούσιες σε υδατάνθρακες στη διατροφή σας (πατάτες, ρύζι, ζυμαρικά) για να αποκτάτε την τόσο αναγκαία για τους χειμερινούς μήνες ενέργεια. Και πάλι όμως ας θυμάστε: «Ισορροπία»!

4. ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ ΠΟΙΚΙΛΙΑ

Για να αποφύγετε τον κίνδυνο να «βαρεθεί» το σώμα σας τη δίαιτα που του επιβάλλετε, καλό είναι να προνοείτε για την ποικιλία των τροφών που καταναλώνετε. Έτσι, θα μπορούσατε για παράδειγμα να τρώτε διαφορετικό πρωινό κάθε ημέρα ή διαφορετική σαλάτα με το γεύμα σας. Επίσης, ένα μικρό γλυκό μετά το μεσημεριανό σίγουρα δεν βλάπτει.

5. Η ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ

Η περίοδος του χειμώνα δεν ενδείκνυται για... μαραθωνίους στην εξοχή, ωστόσο τι καλύτερο για να αισθανθείτε όμορφα από μία καθημερινή βόλτα στη γειτονιά σας; Και αν αποζητάτε κάτι παραπάνω από απλή πεζοπορία, μπορείτε να γραφτείτε στο γυμναστήριο ή σε κάποια σχολή χορού, ώστε να συνδυάσετε γυμναστική και διασκέδαση, κι όλα αυτά σε κλειστούς χώρους.