Δύο δημοφιλή είδη ασκήσεων που κερδίζουν την προτίμηση μικρών και μεγάλων. Με ποιο τρόπο συνεισφέρουν στην απώλεια του βάρους και γενικότερα στην υγεία μας;

Η καθημερινή άσκηση μπορεί να κρύψει τις μικρές διατροφικές ατασθαλίες. Τι γίνεται όμως όταν η άσκηση σταματήσει; Πώς μπορούμε να αποτρέψουμε την αύξηση του βάρους μας;

Άσκηση δε σημαίνει μόνο γυμναστήριο, άφθονη κούραση και εγκατάλειψη. Η άσκηση είναι τρόπος ζωής και στο άρθρο αυτό παρουσιάζουμε διάφορες μορφές άσκησης που βοηθούν το σώμα και όχι μόνο...

Τρέξιμο... υπάρχουν πολλοί λόγοι για να το ξεκινήσει κανείς Απαντάμε στις 5 πιο συνηθισμένες ερωτήσεις

O συνδιασμός σωστής διατροφής και άσκησης έχει πάντα το ίδιο αποτέλεσμα;Είναι ο τρόπος που γυμνάζεστε σωστός και αρκετός για να σας βοηθήσει να χάσετε λίπος;

Η αναπλήρωση των υγρών του σώματος κατά τη διάρκεια της άσκησης βελτιώνει την απόδοση και επιβραδύνει την κόπωση.

Ο ρόλος της φυσικής δραστηριότητας στα άτομα τρίτης ηλικίας είναι πολύτιμος, τόσο για τη σωματική όσο και για την ψυχική τους ευεξία.

Η κοινή άποψη που επικρατεί είναι ότι η επίσκεψή μας στο γυμναστήριο πρέπει να γίνει αφού θα έχουν περάσει τουλάχιστον 4 ώρες από το τελευταίο μας γεύμα.

Η γράμμωση των κοιλιακών αποτελεί πόθο για κάθε άντρα και γυναίκα που γυμνάζεται.

210 72 10 000
6937 264 915
ΠΡΟΤΥΠΟ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ: Λεωφ. Βασ. Σοφίας 8, Κολωνάκι - Αθήνα, Τηλ. 210 72.10.000 - Κιν. 6937.264.915 - info@nutricenter.gr